Základy efektivní komunikace s klientem sociálních služeb

Profesim mozaika Profesim mozaika

Přednášející

Mgr. Renata Václavková - Působí jako supervizor v sociálních a zdravotnických službách a lektor měkkých dovedností. Pracuje jako lektorka kurzů pro pracovníky v sociálních službách. Absolventka Ostravské univerzity ve studijním oboru Sociální práce a poradenství, dále Psychoterapeutického výcviku Umění pomáhat, Umění terapie a Systemické supervize a koučování.

Osvědčení

bude předáno po ukončení semináře (6 vyučovacích hodin)

Akreditace

ne

Program

Úvod do oblasti efektivní komunikace s klientem. Potřeby pracovníka. Potřeby klienta. Rozhovor. Slovní vyjadřování. Řeč těla. Asertivita. 

Úvod k problémovým, nemotivovaným klientům.

 Komunikace s: ·mlčícím klientem, ·klientem, který si stěžuje, ale přitom odmítá pomoc, nedobrovolným klientem, klientem v odporu, depresivním klientem, suicidálním klientem, manipulativním klientem, agresivním klientem. 

Praktické příklady a cvičení, diskuse. 

Zaujal Vás tento seminář?

Rádi Vám zašleme nezávaznou cenovou nabídku:

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás:

Telefon

603 717 305

Po-Pá: 7.00-15.00 h

E-mail

novotna@profesim.cz

 

Tento seminář máme také v plánovaných termínech

Tento seminář nemá žádné plánované termíny