Základy efektivní komunikace s klientem sociálních služeb
Přednášející
Mgr. Renata Václavková - Působí jako supervizor v sociálních a zdravotnických službách a lektor měkkých dovedností. Pracuje jako lektorka kurzů pro pracovníky v sociálních službách. Absolventka Ostravské univerzity ve studijním oboru Sociální práce a poradenství, dále Psychoterapeutického výcviku Umění pomáhat, Umění terapie a Systemické supervize a koučování.
Osvědčení
bude předáno po ukončení semináře (6 vyučovacích hodin)
Program
Úvod do oblasti efektivní komunikace s klientem. Potřeby pracovníka. Potřeby klienta. Rozhovor. Slovní vyjadřování. Řeč těla. Asertivita.
Úvod k problémovým, nemotivovaným klientům.
Komunikace s: ·mlčícím klientem, ·klientem, který si stěžuje, ale přitom odmítá pomoc, nedobrovolným klientem, klientem v odporu, depresivním klientem, suicidálním klientem, manipulativním klientem, agresivním klientem.
Praktické příklady a cvičení, diskuse.
Zaujal Vás tento seminář?
Rádi Vám zašleme nezávaznou cenovou nabídku:
Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás:
Telefon
603 717 305
Po-Pá: 7.00-15.00 h
E-mail
novotna@profesim.cz
Tento seminář máme také v plánovaných termínech
Tento seminář nemá žádné plánované termíny